Helgen

I fredags jobbade jag 11-21, när jag kom hem var Mamsen där o var barnvakt för Stefan var ute på galej med jobbet :) o så hade mina två bonustjejer Tezz o yolene kommit oxå <3 mysigt.. 
lördagen jobbade jag 7-14.30, åkte direkt hem o körde Elvira till sin kompis i Linköping, hem igen o bytte om för att sen åka hem till syrran o gratta Hugo :) där var festen i full gång :D trevligt :) åkte hem skapligt tidigt tyvärr:( menmen så är det när man har små barn o jobbhelg ;) 
Söndagförmiddagen spenderade vi på maxi med tjejerna, fika på Lindahls (svindyrt) o så handla vi lite kläder o skor, sen var det bara att åka o jobba igen 14-21.30 :P
Sammanfattningsvis en ändå helt ok helg:)
Tjing tjing
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0