Vaccination!!

Hmm, har fått erbjudande via jobbet att vaccinera mej mot den kommande grissjukan...
Nu är frågan....ska jag eller ska jag inte???
Känner mej väldigt osäker, har försökt att läsa om både vaccinet och om influensan men
kommer inte fram till hur jag vill göra...Menmen har iaf skrivit upp ett jag på erbjudandelappen.
Då har jag en chans o ångra mej..sätter jag nej så finns ju ingen spruta till mej om jag
skulle ångra mej åt andra hållet...
Jaja, det kommer inte ske idag så jag har ju lite betänketid på mej...
Ha det bra!!
Tjingeling!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Nä, du lär nog hinna tänka...det är ju två sprutor man ska ta sen. Efter första har man 40%skydd och efter andra 80%. Jag är också tveksam....massa konstiga biverkningar om man läser på socialstyrelsens hemsida...läbbigt.

2009-09-06 @ 21:01:00
URL: http://elinalsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0