Höst!!!!

Jaha, så var hösten här igen då!!! Jag hatar verkligen hösten, förstår inte folk som
säger att det är så skönt o finthösten... Jag ser inget fint med hösten...ser bara mörker...
Men så här dåligt som jag mår nu var det längesen jag gjorde, fattar inte varför..menmen..
Hoppas att det snart blir bättre, antagligen inte för hösten brukar ju vara väldigt lång..
Kanske inte så roligt att läsa min negativa blogg, men det är jävligt skönt att kunna
skriva av sej ibland...ha det bra..
Tjingeling!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jga tillhör ju dom som älskar hösten....men ja vet hur du känner dej ändå...för din höst är min sommar...



Hoppas det ger sej snart! Kram Gumman

2009-09-16 @ 12:15:37
Postat av: Lina

Ja håller med dig, finns bara en årstid då man mår riktigt bra och det är på sommarn, varför kan vi inte ha sommar och ljus året runt, mörkret blir man ju bara deprimerad av. kram på dig

2009-09-18 @ 10:05:26
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: celina

Jag fyller ju år på hösten D': :@

2009-09-20 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0