nice!!!

Skojja att man ska ha tur....Star pa Arlanda i en mega ko...efter en timme kommer en snubbe fram o undrar om vi vill kana 600 euro VAR...Klart man ville det...hehe..det enda krukset var att vi var tvungna o forlanga varan resa ett par timmar...istallet for att aka direkt fran Arlanda till Bangkok var vi tvungna o mellanlanda i Frankfurt..Klart vi var pa  iaf jag stefan tog ett tag pa sig att fatta hehe...Sa nu har jag varit i Frankfurt oxa...O det ska ni veta var en historia for sej...resan dit gick bra tog bara ett par timmar...men....shit vilken mega stor flygplats...tog hundra ar att hitta vart vi skulle...nar vi antligen hittar incheckningsstallet sa har dom inga biljetter till oss...skojja att stefan svettades..jag..jag tog det kolungt..hahaha...sen nar vi skulle ga in i sjalva vantsalen tog dom in oss i ett rum o skanna hela stefans rygga...jo dom var ju tvungna o kolla sa vi inte hade nan bomb med oss...VI liksom...hahaha...jaja..sen fick vi ga o satta oss men det drojde inte lange forran vi blev uppropade...mr stefan tedegren o mrs susanne andersson KOM....vid det har laget var stefan helt blank om skallen...hihihi...men sen gick resan galant...kom till bangkok dar vi fick andas lite o ROKA...sen flyget till Phuket...ojojoj...vilken lyx...fick sitta i buissnesse klass...sa soft...sa nu ar vi i Phuket o dricker en massa Baccardi Breezer...hehehe...
Fortsattning foljer....
Tjingeling!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0