Hej!!!

Den här sommaren har det hänt ganska mycke.
Jag kan ju börja med att skriva om min o Elviras resa
till Grekland. Det var väll kanske ingen smart ide att åka
ensam med just henne (min lilla argbigga). Elvira tjurade
och krävde att jag skulle ligga i poolen o plaska hela tiden,
inte vad jag hade planerat då...hm jag hade ju tänkt att kanske
ligga o sola o läsa en bra bok o göra lite vandringar i naturen,
men ack vad jag bedrog mej...menmen lite bränna fick jag iaf.
Mitt bankomatkort gick ju självklart av i Grekland så jag fick
några vandringsturer ensam (elvira orkade ju inte gå för det var ju sååå varmt)
till banken o det var en promenad som tog ca 45 min enkel tur till fots i
39 graders värme..sååå skööönt!

Men nu har vi varit i Grekland, Elvira o jag....Nästa resa går till Thailand
i februari men då med Stefan, Celina o lilla Mathilda. Det ska bli underbart....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0