Äntligen!!!

Den 27 juli åkte jag, Andrea o Mathilda upp till Grängesberg,
till syster o hennes familj. På tisdagkvällen kom Stefan, Celina o Elvira med tåget dit oxå.
Planen var att på onsdagen skulle Michan (syster) bli igångsatt.
Stefan skulle vara b-vakt o jag skulle köra till Falun med Michan o Lasse,
 o själv få vara med på förlossningen. Men där blev det inga barn födda för våran del kan jag lova,
 vilka otrevliga läkare o sköterskor som jobbade där.
Samtliga vi hade kontakt med var så oprofessionella (ursäkta stavningen)
 o hade en så otrevlig attityd så att vi åkte hem till norrköping så hon fick föda där istället.
O jag kan lova att det var sån skillnad på personal alltså,
så härligt o mjukt bemötande vi fick på vårat sjukhus. Jag är väldigt glad att jag bor i Norrköping
för vi har ett väldigt trevligt sjukhus med kanonbra personal...
Men iaf tisdagen den 4 augusti klockan 14.23 är min lilla gudson född.
Så söt....3145g o 47 cm, en liten kille, mosters Theddieboy.
Nu har dom åkt hem till Gränka igen o tog då även med sig Elvira o lämnade kvar jottentott hos oss hihi...
Så imorron är det jag som åker dit o sviftar kids o gosar med bäbis i ett par dagar....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0